Скарги і повернення
ПОВЕРНЕННЯ
Як відмовитися від договору
Ви маєте право відмовитися від договору протягом 14 днів без пояснення будь-яких причин. Строк для розірвання договору закінчується через 14 днів з дня отримання Клієнтом товару.
Документи, які потрібно додати до товару:
- правильно заповнений формуляр (ЗАВАНТАЖИТИ)
- поштовий документ CN 23
Просимо вислати товар та вище вказані документи за допомогою адресної доставки Нової Пошти за адресою:
ТОВ «Скай Логістика»
Відділення Нової Пошти №86
м. Київ, вул. Зодчих 34А
+38 067 411 68 68
info@yourcase.com.ua
УМОВИ ВІДМОВИ ВІД ДОГОВОРУ
У випадку відмови від цього договору, ми повертаємо Вам всі отримані від Вас платежі, в будь-якому випадку не пізніше 14 днів від дня отримання нами вашого повернення.
Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не приймаємо. У цьому випадку посилки повертаються відправнику.
ТОВАР НЕОБХІДНО РЕТЕЛЬНО УПАКУВАТИ, ЩОБ ЗАХИСТИТИ ЙОГО ВІД ПОШКОДЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ТРАНСПОРТУВАННЯ. ВАРТІСТЬ УПАКОВКИ І ВІДПРАВКИ ТОВАРУ ОПЛАЧУЄ КЛІЄНТ
Таким чином, повернути товар можна, якщо:
* з моменту придбання пройшло не більше 14днів;
* товар не використовувався;
* збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
* зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром;
Повернути товар належної якості і забрати гроші можна, якщо дотримані всі вищезгадані умови
Гроші за замовлення ми повертаємо на банківський рахунок клієнта.
РЕКЛАМАЦІЯ
ЯК ПОДАВАТИ РЕКЛАМАЦІЮ НА ТОВАР?
- заповнити рекламаційний бланк (завантажити)
- прикріпити копію паспорта
- прикріпити оригінальний документ, який підтверджує оплату замовлення
- ретельно спакувати товар аби захистити його від пошкоджень під час транспортування
- вислати посилку за адресою:
ТОВ «Скай Логістика»
Відділення Нової Пошти №86
м. Київ, вул. Зодчих 34А
+38 067 411 68 68
info@yourcase.com.ua
Інформуємо, що рекламація включає в себе дефекти, які ьули в закупленому товарі за умовою, що продукт був використаний згідно з призначенням. Рекламація буде розглянута протягом 14 календарних днів з моменту отримання Вашої посилки на наших складах міста Києва, в Україні.
Якщо виникнуть будь-які проблеми після отримання нами Вашої посилки, ми зв'яжемося з Вами по телефону або за допомогою електронної пошти. Доставка товару клієнту здійснюється за допомогою поштово-логістичного оператора Sky Logistics.
ТОВАР, ЩО ПІДЛЯГАЄ РЕКЛАМАЦІЇ, СЛІД РЕТЕЛЬНО УПАКУВАТИ, ЩОБ ЗАХИСТИТИ ЙОГО ВІД ПОШКОДЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ТРАНСПОРТУВАННЯ
Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не приймаємо. У цьому випадку посилки повертаються відправнику.