Скарги і повернення

ПОВЕРНЕННЯ

 

Як відмовитися від договору

 

Ви маєте право відмовитися від договору протягом 14 днів без пояснення будь-яких причин. Строк для розірвання договору закінчується через 14 днів з дня отримання Клієнтом товару. 

Документи, які потрібно додати до товару:

- правильно заповнений формуляр (
ЗАВАНТАЖИТИ)
- поштовий документ CN 23

Просимо вислати товар та вище вказані документи за допомогою адресної доставки Нової Пошти за адресою:

ТОВ «Скай Логістика»
Відділення Нової Пошти №86
м. Київ, вул. Зодчих 34А
+38 067 411 68 68
info@yourcase.com.ua


УМОВИ ВІДМОВИ ВІД ДОГОВОРУ

У випадку відмови від цього договору, ми повертаємо Вам всі отримані від Вас платежі, в будь-якому випадку не пізніше 14 днів від дня отримання нами вашого повернення.

Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не приймаємо. У цьому випадку посилки повертаються відправнику.

ТОВАР НЕОБХІДНО РЕТЕЛЬНО УПАКУВАТИ, ЩОБ ЗАХИСТИТИ ЙОГО ВІД ПОШКОДЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ТРАНСПОРТУВАННЯ. ВАРТІСТЬ УПАКОВКИ І ВІДПРАВКИ ТОВАРУ ОПЛАЧУЄ КЛІЄНТ


Таким чином, повернути товар можна, якщо:
* з моменту придбання пройшло не більше 14днів;
* товар не використовувався;
* збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
* зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром;

Повернути товар належної якості і забрати гроші можна, якщо дотримані всі вищезгадані умови

Гроші за замовлення ми повертаємо на банківський рахунок клієнта.

 

 

 

РЕКЛАМАЦІЯ

 

ЯК ПОДАВАТИ РЕКЛАМАЦІЮ НА ТОВАР?

 

- заповнити рекламаційний бланк (завантажити)
- прикріпити копію паспорта
- прикріпити оригінальний документ, який підтверджує оплату замовлення
- ретельно спакувати товар аби захистити його від пошкоджень під час транспортування
- вислати посилку за адресою:

ТОВ «Скай Логістика»
Відділення Нової Пошти №86
м. Київ, вул. Зодчих 34А
+38 067 411 68 68
info@yourcase.com.ua


Інформуємо, що рекламація включає в себе дефекти, які ьули в закупленому товарі за умовою, що продукт був використаний згідно з призначенням. Рекламація буде розглянута протягом 14 календарних днів з моменту отримання Вашої посилки на наших складах міста Києва, в Україні.

Якщо виникнуть будь-які проблеми після отримання нами Вашої посилки, ми зв'яжемося з Вами по телефону або за допомогою електронної пошти. Доставка товару клієнту здійснюється за допомогою поштово-логістичного оператора Sky Logistics.

ТОВАР, ЩО ПІДЛЯГАЄ РЕКЛАМАЦІЇ, СЛІД РЕТЕЛЬНО УПАКУВАТИ, ЩОБ ЗАХИСТИТИ ЙОГО ВІД ПОШКОДЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ТРАНСПОРТУВАННЯ

Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не приймаємо. У цьому випадку посилки повертаються відправнику.

 

 

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel